Соціологічне дослідження до І . Франка


    27 серпня цього року виповнюється 160 років від дня народження І.Я. Франка, українського письменника, поета, вченого, громадського і політичного  діяча. 21 серпня 2015 року Івано-Франківська обласна рада оголосила 2016 рік роком Івана Франка. З метою поглиблення знань читачів-дітей про творчість письменника обласна бібліотека для дітей проводила соціологічне дослідження "Вінок слави безсмертного Каменяра - співця Підгірського краю", до якого долучилась і Надвірнянська ЦБС. Були проведено опитування дітей та надана інформація у формі відповідей на такі питання:
1. Які заходи, присвячені життю і творчості І.Я. Франка проводилися у бібліотеках твого району?
2. Що тобі відомо про пам'ятники меморіальні дошки, назви вулиць у твоїй місцевості, пов'язані
з Каменярем?
3. Які твори І.Я. Франка, що входять до шкільної програми тобі відомі?
4. Які цікаві факти з життя і творчості письменника ти знаєш?
5. Чи знаєш, як вшановується пам'ять про І.Я. Франка в Україні та за її межами( в українській діаспорі)?
У висновку виявились цікаві факти з життя і творчості Великого Каменяра. Діти цікавляться творчістю І.Я. Франка.Також діти висловлюють побажання про поповнення фонду бібліотеки новими виданнями українського письменника.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературна мандрівка по творчості Степана Васильченка "Сповнений любові до життя" (140 років від дня народження)

Екскурсія до бібліотеки учнів 2 класу

Книжкова виставка-інсталяція про осінь